Διαγωνισμοί Print on demand Bookstore Κριτικές και Παρουσιάσεις Συγγραφείς Νέα και Εκδηλώσεις Αφιερώματα και άλλα Advanced Search
Fitness
(Διατάσεις, διατήρηση, ασκήσεις για τα χέρια, τα πόδια και το θώρακα)
Συγγραφέας:   Atana Torres - Quevedo


Offer
Το Fitness συνδυάζει δυο βασικές ιδέες: την υγεία και την άθληση.
Σκοπός του είναι να είμαστε υγιείς και να ζούμε υγιεινά. Το Fitness περιλαμβάνει συμβουλές για τη διατροφή, τον τρόπο που καθόμαστε, για τις συνήθειες γενικά της ζωής μας. Συνήθως αυτό το άθλημα γίνεται στα γυμναστήρια, αλλά σ΄ αυτή την περίσταση οι ασκήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν στο σπίτι, χάρη στις οδηγίες που γίνονται βήμα-Βήμα και στις φωτογραφίες, που κάνουν την υλοποίηση τους πολύ εύκολη. Υπάρχουν γενικές ασκήσεις διατήρησης· άλλες είναι κατηγοριοποιημένες ανά επίπεδα: για αρχάριους και για προχωρημένους· και άλλες ανά συγκεκριμένα μέρη του σώματος: νια τα χέρια, το θώρακα, για τους γλουτούς και τα πόδια. Κάθε μάθημα οργανώνει τις ασκήσεις και τα επίπεδα, ανάλογα με την ικανότητα και τη φυσική σας κατάσταση. Έτσι, μπορείτε να διαπιστώσετε την πρόοδο σας, έχοντας πάντα υπ΄ όψιν ότι δε προσπαθείτε να φτάσετε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, αλλά να είστε συνεπείς στην άσκηση σας.
Αφιερώνοντας μόλις λίγα λεπτά τη μέρα, μπορείτε ν΄ ασκηθείτε, επιτυγχάνοντας σωματική αρμονία και μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

25χ17 εκ., 191 σελίδες
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
Τόπος έκδοσης: Αθήνα
Ταξινόμιση DDC: 641.3 (Διατροφή), 796.44 (Γυμναστική), 613.488 (Σώμα, Ανθρώπινο - Φροντίδα και υγιεινή)
Άλλα πρόσωπα: Antonio Beas (Φωτογράφος) , Μαρία Τσουκανά (Μεταφραστής) ,
ISBN: 978-960-396-103-1
ISBN (10ψήφιο): 960-396-103-5
Βάρος: 0.824 κιλά
Εκδότης: Καλοκάθη
Έτος Κυκλοφορίας: 2006
Γράψε τη δική σου κριτική
19.17
  • Twitter
  • Delicious
  • Designfloat
  • Digg
  • StumbleUpon

13.42
Προσθήκη στη Wishlist Share it
SSL Certificate
SSL Certificate

MasterCard Visa
Acceptance Mark Diners
* Powered by Pramnos Hosting LTD., designed by typorg.com.